Pengatrubbel



Fast än att jag har detta problem och många i min närhet har detta så tänker inte jag deppa ihop. För idag är en fin dag, solen skiner och det är vackert ute. Kallt dock både inne och ute. Hade tydligen råkat stänga av elementet istället för att öka det, så det fick jag lida för inatt. Det gjorde ju inte saken bättre. Vaknade av en mycket konstig dröm inatt också. Måste ringa och höra så att allt är bra med människan jag drömmde om.
Jag tänker inte heller deppa ihop, för ikväll kommer kärleken. Jag ska försöka leva på kärlek. Sjukt svårt tror jag, men jag ska f a n försöka med det.
Nu ska jag umgås med en fantastisk vän som behöver mig, faktiskit. Hörs !
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Geez'es va du har uppdaterat då!!! :)

Får väl skylla mig som inte varit inne o checkat läget på ett tag!!! :)

Guuuuuud vad fin din sida har blivit!!!

Totalt magisk och väldigt du!!

Och fantastiska blommor!

Underbara inlägg att läsa.

God natt på dig mitt lilla våffeljärn!

Puss kram

//Sandra

2010-01-06 @ 01:57:01
Postat av: Magnus

Pengar är ju bara papper. Kärleken är evig! Fast ibland behövs det mat även fast man är kär :)


Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0