Skrytmåns heter det väl?

Tänker göra något som är lite ovanligt. Jag tänker nämligen skryta om hur bra jag mår just nu.
Nyårsafton var riktigt härlig, och det bara fortsätter, önskar och hoppas på att detta år kommer bli bra, med mycket kärlek och härligheter. Barn överallt kommer det bli också, och barn är ju helt fantastiska, vad skulle man göra utan barn i livet? Fantastiskt att jag har så mycket barn runt omkring mig.
Sen finns det fantastiska människor i mitt liv också, helt härligt. Du är mycket härlig. Och ja, jag ler och det pirrar i magen. Kärlek är vad det är.
                                                     
so don't be afraid to let them show your true colors. i see your true colors and that's why i love you...

/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0