Fredag

Ligger/sitter i sängen och laddar för en kvällsarbete, även denna helg blir det på jobbet. Lördag blir det heldag, men det är bara bra. För pengar behövs alltid.
Dricker kaffe och tar en snus och lyssnar på musik. Livet känns bara bra just nu .
Innan jobbet ska jag försöka hinna med stan, kolla av ur och penn. Funderar på en ny klocka. Sen inköpa lite mera snus så man klarar sig på jobbet, är ju rökförbud där .
Igår träffade jag en vän som jag inte träffat sen i januari, nämligen fröken Sandra Lindell . Det var super härligt, lite overkligt faktiskt. Men härligt !
Undrar vad man ska ta på sig en dag som denna.. Blir nog ja något klädesplagg iaf.
Kanske bäst att ta sig upp ur sängen och göra lite nytta då. Undra om man hinner slänga in lite av kläderna i garderoben ?
Inatt somnade jag med datorn på precis bredvid mig i sängen låg och kollade lite klipp på youtube, på twiligt. Ska se eclips igen nästa vecka, dem är verkligen bra. Är tacksam över att jag tog mig tid i vintras för att titta på dem . Ska försöka ännu en gång att ladda upp en bild på huset i tahiland.. Det går uppenbarligen inte, jätte konstigt..
Igår så satte jag i ringen i näsan igen. Känndes lite konstigt i början men nu är det som vanligt igen :)
Nehe dags att göra något av denna förmiddag då !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0