jag tänker på dig...

Blev en väldigt lugn dag i söndags.. Kanske behövligt det också. Skulle varit ledig idag, min enda lediga dag denna vecka, men nej nej. Jobbade dock bara till tolv, men iaf. Jobbar nu ända till torsdag nästa vecka, ledig då sen jobba nästkommande helg också. Men va fan det blir väl lite pengar iaf :)
Imorgon är p!nk på ullevi, fy va jag skulle vilja gå. Men ingen biljett och så jobbar jag.. Skit.
Ska snart iväg till sjukhuset och lämna lite blod, undra hur man kommer att må efter det. Ska kanske åka ut till Bettan senare och dra iväg och bada. Skööönt !
Här om dagen när jag kom hem så hade min tavla i sovrummet fallit ner i golvet och gått sönder, igår när jag kom hem så hade min superfina rosa kruka i köket åkt ner i golvet och gått sönder, blomman klarade sig dock. Inte roligt alls !
Har satt upp en sak på min hallspegel, ett foto närmare bestämt, fint foto på någon fin. Kommer nog upp flera foton på den fina där...
"jag tänker på dig ibland, jag tänker på dig, tänker på dig, jag tänker på dig, tänker på dig..."
Funderar på att gå och boka tid för tattuering, man ska ju vara ute i god tid. Kommer göra den runt foten. Den på magen får vänta, måste hitta ett fint kors först som någon kan måla av, typ.
Vissa av er vet att jag har ätit medicin en tid, men för ungefär en månad sen så började jag trappa ner på medicinen och nu har jag avslutat . och det känns så jäkla bra, och jag mår bra !
Undrar om det kommer bli regn, konstig luft och molnen ser lite väl mörka ut, det vill jag inte ha för jag ska ju bada med B !

En dam på jobbet har denna, så jäkla kul att glida runt på den ;)

Jag och B, mys !

Nehe om man ska fräscha till sig lite för att sen dra till sjukan då !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0