Om helgen, typ

Har haft en toppen helg. Fredagen hjälpte jag Lisette med att flytta . Lördag var det stek med Therese och Linda, kvällen grilla och mycket god mat hos Therese sedan utgång. Mycket bra kväll, fin danspartner hade man några gånger också :)
Söndag stek med mammi. Glass i hamnen och bara soft. Film sedan på kvällen new moon sjukt bra, så det blir ju att gå på bio snart igen för att se uppföljaren.
Sex and the cty 2 var mkt bra tyckte jag iaf !
Den 17 så blir det kent i eskilstuna, känns mycket bra ! Taggad, oh ja.
Ikväll blir det jakt med bror A. Hoppas på att det kommer smälla i bössan, var ett tag sedan det skedde när jag var med, adrenalinet är ett faktum då.
Jag tror jag faller igen, men jag vill inte falla men jag gör nog det. Med tanke på smsen som skickades i lördags och telefonsamtalen.. Måste sluta upp att kasta pärlor åt svin..
Nehe dags att göra sig redo då. Tjing!
/E



lördag kväll hos Therese, andra flickorna tog nog fin fina foton men inte jag..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin bild på dig gums:)

2010-07-08 @ 21:45:44
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0