lite nytt

Igår var det kent, och som vanligt så var dem mycket, mycket bra ! Vi hade inte vädret med oss dock, men det gjorde inget alls, var charmigt det också faktiskt. Ögonen fylldes med tårar några gånger, speciellt i mannen i den vita hatten.
Kom väl hem vid halv ett eller något sånt. Skickade lite sms, somnade vaknade av att telefonen ringde; ska vi ses ? Klart vi ska! Somnade om några gånger var jävligt trött sen kom jag iväg till slut, klockan var väl tre eller något då. Åkte och hämtade den fina, drog ett varv, pratade lite skit om ditten och datten. Sen körde jag hem den fina. Vet inte alls varför man gör som man gör, men jag lider faktiskt inte av det .
Idag (kors i taket) så har jag faktiskt plockat (lite) och kört av golven, det var behövligt. Det verkar bli en lugn dag idag, trisst, känner i kroppen att jag vill hitta på en massa saker, men vad vet jag inte, äventyr kanske? Dra iväg och bergsklättra kanske ?
Var och klippte och färgade håret i fredags, blev super bra! Linda hon kan hon :)


Nehe kanske dags att kolla vad som sker idag, jösses vad klockan är mycket såg jag nu, blir nog inte någon bergsklättring.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0