Semester

I november händer det, jag ska sätta mig på ett plan för första gången i mitt liv, förhoppningsvis inte den sista. Tio timmar ska jag sitta i den där stolen. Jag ska nämligen åka till tahiland. Känns riktigt bra. Här är huset som jag ska bo i.
Ja ja här ska det vara en bild, men det går tyligen inte att ladda upp nu, så bild kommer.


Nu ska bara allting fixas, pass, resväska, kort från f-kassan, nytt minneskort mitt gick dessutom sönder i vintras. Försöka fixa mera parra. Samt en undervattenskamera, någon som vill låna ut? :) Flera nya bikinis.
Det kommer bli toppen och det kommer bli tahimassage, mycket bra!
Försöker förhandla att jag ska få jobba heldag på lördag, chifen var väl lite sådär till det. Har redan jobbat för mycket, med tanke på att jag jobbar 100% men va fan när jag ändå är igång liksom :)
Just det, detta har jag inte berättat, jag kommer från och med den 1 september få provanställning i 6 månader på jobbet, sedan om dem är nöjda med mig, som jag vet att dem är så blir det fast, och är man fast är man friiii ! Semester bland annat. Tänk att ha semester på en sommar!
Jobbar 7-15 imorgon sen är jag leeeedig, en dag ! Vet inte vad jag ska hitta på den dagen, men kvällen blir det nog jakt. Sen hard work work.
Och när paniken bryter ut, ler du svagt och viskar till mig, du, är värd att dö för!
Jag skulle ge dig allting du pekar på. Men bara när du inte hör, vågar jag säga så.. Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på. Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag..

Förstå hur svårt det är för mig att jag inte sett dig på över en vecka nu, luften är tung och grå och kroppen har knappt någon syre snart.
Habibi jag önskar du var här vid min sida nu v.

Dags att sova nu, jobba imorgon som sagt
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0