Huvudvärk

Thailand är bra. Idag har jag jävligt ont i huvudet och mår lite illa. Vi var "ute" igår, i skogen var det ett ställe vi drog till. Vi var dem enda falangerna, en drink kostade 50 bath. Dvs ingenting. Fyllan var ett faktum.
Drack tequila, det har jag lovat mig själv att inte dricka efter min 20 års fest, men två shotar blev det igår.
Ska ladda upp för att åka två mil på moppen, för att komma till en fin strand, det ska solas och sovas idag. Funderar på att ta en av mina rosa huvudvärks tabletter innan jag/vi åker.
Igår var jag på en riktig thaimassage, riktigt skönt. Senare i veckan ska jag ta en oljemassage.
På fredag blir det utgång igen, men denna gång blir det i rayong.
Nehe dags att göra sig klar.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0