Inlåsta nycklar, planer för dagen m.m.

Har planer på att kanske ta upp resväskan och börja packa lite. Bokade tvättstugan imorgon, måste tvätta upp lite skit innan jag åker.
Igår så vaknade jag/vi alldeles försent, jag vaknade strax innan halv åtta, började jobba klockan åtta. Men vi hann. Här kan vi vara snabba om det behövs. Plexus fick jag väcka igår, hur var det idag då? Jo han väcker mig typ 07.20. När vi hade kunnat sova ett tag till. Ja ja, bara le och gå upp.
Jag ser verkligen framsteg i hans kisseri, han har börjat gå till dörren varje gång nu när han behöver göra sina behov. Sagt det förut, tror jag, men iaf. Det är bara ett tecken på att jag är jäkligt stolt!
Vi möter hundägare väldigt ofta och alla säger samma sak, gud va han är lugn. Jo men visst är han det :)
Börjar jobba kl 16 idag. Innan dess ska jag hinna med att åka till blomsterlandet, ska köpa mig en gravdekoration till lillasyster. Åker till henne på lördag, och svänger antagligen förbi hos mormor och morfar också . Och när jag ändå håller på och åker så åker jag antagligen förbi hos bror Christian som är vid liv ! Han var iaf det igår när vi pratade .
Sen så ska jag förbi Michelle och Kickan, ska låna Michelles vattenkamera, är ju ett måste när man är utomlands, sen ska jag kanske om jag hinner svänga förbi araben, Essam.
Jo just det, ska även kanske möta en annan arab och få min text. Vi pratade lite igår, och kom fram till att jag föhoppningsvis kan få den idag. Beror ju på hur länge han sover idag. Han tycker dock inte att han skriver så fint på arabiska, så vi får väl se hur det blir. Om det blir den texten eller den andra runt foten. Men helst av allt just nu så vill jag ha min fina arabiska text på gäddhänget ;)
Igår så låste jag för första gången sen 2008 in mina nycklar i lägenheten. Det blev stressigt, mamma och Tilde var här, jag skulle iväg till bilfirman och betala bilen. Hoppsan... Som tur var så hade ju Annika en extra nyckel hemma hos sig, bara att gå genom parken.
Betalade bilen igår, så nu är jag på riktigt en ägare av en fet dodge magnum.
Kommer ni ihåg serien kniven i hjärtat? Iaf, så finns det ju en skiva från den serien, den pumpas tungt här hemma.
Nej klockan tickar. Och jag ska duscha innan jag går ut med Plexipus igen. Sen blir det blomsterlandet. Ha en fin torsdag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0