Måndag morgon när jag vaknar. November är här

Fick sova rellativt länge idag, Plexipus höll sig hela natten, jag börjar se ljuset. November har nu kommit, galet, månaderna bara flyger förbi, snart är det jul, julpynt, ska man ha en julgran i år?
Bättre sent än aldrig eller vad är det man säger? Vet att det är så man säger, fixade iaf igår med mitt mobil nr och så, så nu kan jag mms:a in inlägg. Som sagt, bättre sent än aldrig :)
Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker, usch och fy... Nej men det kommer nog bli bra. Nu i veckan ska jag hämta bilen. Jag ska försöka jobba så mycket som möjligt. För, två veckor är två veckor..
Plexus ligger just nu och äter morot på min vita matta, ja ja, jag får skylla mig själv helt enkelt.
Har inte lagt in alla bilder ännu, men ikväll kanske det kan komma upp några.
Ska strax iväg och fixa och trixa med saker innan jobbet, är egentligen ledig idag, men vi ska ha utbildning/kurs om jag vet inte vad, VD kommer iaf. Företaget är ju danskt, så jag skulle ju inte bli förvånad om han också är dansk, så när han pratar så får väl han ta det på engelska. ;)
Hängde med Sandra igår, det var trevligt. Kändes som vi inte hade så där jätte mycket att prata om vissa gånger, men det gjorde inget. Jag trivs i damens sällskap.
Ska ringa och skälla (?) lite på lönekontoret också. Jätte konstigt, jag har ju då fått en provanställning och får numera månadslön, detta leder i att när jag går in och jobba extra så har min timlön sänkts. Inte mycket, men den har sänkts, för att dem är tvunga att slå ut det på månadslönen eller var det nu var hon från skåne sa.
Man ska inte prata om pengar jag vet, men jag var tvungen att ventilera lite. Prata med chefen idag så allt blir i sin ordning igen.
Nu ska jag föna håret och ta på mig någon fin (?) tröja. Sen är det äventyr och jobb. Hörs ikväll kanske!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0