Rubrik?

Jag blir så jävla fundersam, och irriterad! Vuxna människor, bete er. Gör rätt för er först!
Inatt somnade jag helt fel i sängen, jag har inte så bra mottagning på internet i sängen, men när man låg med huvudet där man har fötterna så blev det bättre, men jag har ett svagt minne av att jag efter ett tag la mig där huvudet ska vara, men inatt någon gång så vände jag på mig igen, för att lägga mig rätt i sängen, märkligt. Jag har bäst mottagning i köket, där vill jag ju inte sitta och dega hela tiden.
Ligger just nu i soffan, kaffekoppen står på bordet, funderar på sugrör. Men nja, jag tror inte det, får väl träna magmusklerna lite helt enkelt :)
Plexipus och jag tränade fot förut när vi var ute och gick, vi har tränat det lite lätt förut, så där till och från. Men, jag blev riktigt imponerad över min kille, efter andra draget i kopplet så gick han vid mig. Sen fick han beröm efter en stund, sen sprang han på som vanligt :) Kan nog bli en bra hund av honom också :)
Och, han höll sig hela tiden tills vi kom ut imorse, han åt frukost, vi myste lite på golvet sen gick vi ut.
Har funderat, fram och tillbaka ut och in. Men, jag kommer antagligen att kastrera honom. Synd tycker vissa, men jag vill att Plexipus ska vara en lugn hund. Och dem blir oftast (nästan alltid) lugnare av kastrering. Mitt R är tok segt, brödsmula som ramlat igenom kanske ?
Idag ska jag och Malin åka till bilhandlaren, jag ska diskutera när jag ska hämta bilen, blir antagligen nu i veckan. Måste fixa min bara.. Och Malin vill ha lite saker fixade på sin bil.
Sen ikväll är det jobb, har inte jobbat sen förra... Onsdagen? Galet.
Slänger upp några av bilderna ifrån kryssen, som sagt det var inte många, och vissa kan man inte visa här ;)
       

Tja, det var väl typ dem, som man kan visa. Hade inte med telefonen ut på dansgolven och så, annars hade man kanske fått lite roligare kort.
Korten då;
1. Irina i hytten, glad som attan
2. Jag i hytten
3. Irina och jag
4. På vägen hem, jag orkade inte sitta upp bussen
5. Sluta ta kort.
6. Annika och Bettan
7. Jag och Anna
8. En sovande Malin

Klockan är tolv, jag måste göra mig iordning nu, hårfix och lite sånt. Ha en bra dag!
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej inte ännu, men det kommer nog Fia att göra snart. Annars vet jag att du finns :)

Trevligt med en ny blogg att bekanta sig med!!

2010-11-03 @ 15:39:34
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0