Thailandet

Sitter på altanen i thailand och har det jäkligt bra. Flygresan ner gick väldigt bra. Annika och Elli var väldigt chokerade över att jag var så lugn som jag var. Blev lite jobbigt bara, tio timmar utan sömn.
Helt galet att komma ner till detta land. När vi kom ner var det lite monligt, men det gav med sig, igår var det fin fin sol. Idag har det varit monligt, men vi låg vid poolen en stund, sen drog jag och Elli in på marknaden inne i ban phe, hittade lite skit. En klocka, örhängen och... nej sen köpte jag nog bara till barnen och Oliwer. Imorgon om det är dåligt väder så ska vi in till Rayong och shoppa.
Sov 14 timmar inatt, välbehövligt kan jag säga. Imorgon blir det morgon prommenad och sen poolen gissar jag på. 20 längder idag. Fler imorgon.
Planerade dagarna tidigare ikväll. Dem sista dagarna drar vi till Kohsamet och rorar oss ;)
Drack en galet god annanas drink nu ikväll. Dyrt i thalinad ;)
Nehe ska vara lite social med Elli nu. Fler uppdateringar kommer
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Får jag fråga varför du valt att kommentera anonymt i min blogg, har ju inte hänt innan, varför nu liksom! Fy fan väx upp nathalie??? det inlägget hänger inte ut någon det är ganska så neutralt och mycket handlar om oss, mig och sebbe så vad är det som är galet med inlägget????



Hoppas iaf att du får en bra semester, njut för här är det kallt, men jag gillart. Sen som sagt kan du ju komma förbi när du kommer hem så vi får höra om resan och reda ut ett och annat.



Sköt om dej.

2010-11-11 @ 20:47:06
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vet du vad, läs inlägget en gång till. Det står att vi låg och skrattade ett tag i sängen och att det var underbart för det var längesen. Vi skrattade allmänt åt oss själva. Vi hade roligt ihop. Så det är precis detta jag menar och det är det som är problemet att dra förhastade slutsattser. Och det ska bli så skönt att förklara för dig när du kommer hem för det hela är så galet och fel från alla håll. Klart du är välkommen hit, du är ju faster till barnen och det kan vi/Bassen aldrig ta ifrån dig. Kram

2010-11-14 @ 17:52:45
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0