Boka möte, chek

På fredag har jag bokat in ett möte med banken. Får se vad domen blir.
Om håret står åt alla håll måste man ändå gå och jobba då ? För mitt står verkligen åt alla håll idag.
Gick ut med Plexus vid sju imorse, sen gick vi hem igen och sov en stund till, iaf jag vet inte vad han hittade på .
Ska kolla upp försäkringar på den kanske nya bilen. Om den blir alldeles för dyr att äga så kommer den nog tyvärr inte bli min, men fy vilken pärla det är.
Imorgon ska jag förbesiktiga min bil, så jag måste byta däck på min bil idag.
Man kanske borde försöka göra något åt detta förbaskade hår så man slipper gå runt med mössa hela dagen. Får nog inte heller göra det på jobbet heller.
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag fick efter en liten muta klippa lite i nacken och vid örona, inte lätt inte.

Passa på de gånger han nästan går med på det:)

2010-10-05 @ 11:26:11
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0