Det ska tydligen vara en rubrik här!?

Har haft en mycket trevlig kväll ute i stigtomta hos B med familj. Det blev soffhäng senare, både för mig och Plexus. Han kissade inne två gånger bara, eller om det var tre. Bra iaf för vi var där mycket länge.
Jag och Johannes, B´s son tog en prommenad med Plexus, och vad ser vi som springer runt på gatan då? Jo en älg, tjena. Var ganska roligt, för vi gick och pratade om att det inte händer så mycket i stigtomta, att det är lungt och tyst.. Oj, där kommer det en älg springades :)
Jösses! Det blåser fan storm ute, helt sjukt .
Lämnade in min bil idag på för besikting, domen? Avgasröret är av. Konstigt att det inte låter tycker jag.
Bytte däck på bilen igår, jävlar vad slitna mina däck var, nu då? Obalans så det skriker om det. Ska åka ut till skroten i stigtomta så dem kan ballansera upp dem .
Skickade iväg ett mail idag, har tänkt att göra det länge, men idag tog jag modet till mig. Var nog bara för att du stannade upp och vinkade när jag och Plexus var ute och gick tidigare idag. Vackra människa .
Igår kväll så somnade jag på soffan, gick och la mig i sängen sovandes tror jag nog, för jag glömde helt bort att ställa klockan. Vaknar tjugo i sju imorse av att Plexus låg och tuggade på sin säng. Tur var väl det, annars hade jag blivit sen till jobbet. Har gått och trott att jag slutar vid fyra imorgon, men? Jag börjar ju för tusan då. Hoppas människan som jag har bokat in planer med imorgon kväll kan imorgon dag istället.
Grey's var ikväll, det var sisådär, absolut inte som det var förr, men det är väl inget, och ibland är det väl tur det ?
Ögonlocken börjar bli tunga, kanske bäst att sova.. Längtar till helgen, om du nu nappar på min fråga :)
God natt folket!
/E

                                             

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0