Har även shoppat idag

Glömde bort vad jag har shoppat idag, jag har inhandlat en doppresent, skönt! Två stycken mattor, en hundbädd och en hundmadrass som jag redan har i bilen, men på något sätt när Basse och Plexus åkte i bilen för någon dag sen så var den inte så hel längre.
Dopet blir den 4 december, så att hitta skor har jag god tid på mig. Annars är allt annat klart. Och jag kommer att vara brun till dopet, lovely !
Har så jäkla omatchade kläder på mig just nu, tofflorna jag köpte i norrköping, ett par långkalsonger med döskallar på och en rosa leopardtopp, låter inte så matchande va? Tur att man är ensam här iaf, förutom hunden som är crazy ikväll äter på allt ! Men just nu så ligger han i mitt knä och är väldigt mysig. Dags att inta sängen vilken sekund som helst nu, han får dock sova på golvet. Inte i sängen, nej.
csi började nu, önskar verkligen att jag hade tv i sovrummet, skulle vara skööönt !
God natt!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0