Lördag

Mötet på banken gick nog bra, får veta på måndag. Men något säger mig att jag inte får ta lånet... Ändrade lite på mina sparanden, och har även börjat att pension spara. Märkligt snart 23 och har börjat med det, hoppas fan att det lönar sig.
Körde bilen igen igår, har gjort så att dem har sålt en bil, tipsade Malin om en bil, så nu hoppas jag att jag kan få lite rabbat/bonus av dem. Sa det till dem också ^^
Idag är det lördag, jag ska kanske, kanske gå ut ikväll. Var ett jäkla tag sen jag var ute, tror nog att det var på karnevalen. Över 2 månader sen alltså.
Igår var jag hemma hos Mailen och kolla folm, holy water, den var inte bra! Sen tog vi en sväng, åkte sen till Jennans jobb och drack lite kaffe och snacka skit. Åkte en sväng till sen tillbaka till Jennifer. Trevligt trevligt, var sugen på bröllopssviten ;)
Sen blev det hem och bingen. Upp vid sju imorse, gav Plexus mat sen ut och gå. Men jag vägrade att gå upp då så vi somnade om .
Ska plocka lite här hemma, sen ska vi ut och gå, blir nog örstigsnäs.
Bombnedslag delux hemma hos mig just nu, kläder överallt. Och köksbordet är det papper överallt. Viktiga papper också, så det är inte bara att slänga. Låter ungefär som mamma nu, hjälp!
Har bara fått ett svar på mitt mail, väntar på mer! Väntar och väntar, inget är som väntans tider.
Nehe om jag ska ta tag i röran här så vi kommer ut någon gång. Hej på er!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0