Lurad på nattsömnen

Helgens bravader är över, men det väntas nya imorgon igen. Trött ! Somande på soffan inatt, så Plexus har lekt fritt här i lägenheten, det har han gjort också. Hade rivit upp allt ur kompostpåsen, dvs kaffesump i nästan hela köket. En sko låg där han brukar sova och kiss på golvet. Tack tack.
Gav dåren frukost sen gick vi ut och tog en sväng, mötte en annan rottweiler, en tik. Hon var så fin. Grattis till henne för hon hade sin 1 års dag idag.
Det här att sova på soffan känns nästan som fusk, att man blivit lurad på en god nattsömn. Kanske kan ta igen den senare idag ;)
Idag ska jag antagligen ta med mamma ut i skogen och gå. Jag ska bädda rent i sängen och dammsuga och skura golv, antagligen plocka lite också. Det är min plan idag.
Åt middag hemma hos mamma igår, fläskfilé med svampsås och potatis, och till efterrätt var det friterad banan med glass. Mycket gott !
Var ute och gick i oppeby igår, my hood. Två gånger var vi faktiskt där. Det är riktigt fint där, känner mig hemma när jag är i oppeby, man kanske ska flytta dit igen ? Vill flytta, men ändå inte har det blivit just nu. Jag trivs ju jätte bra i området, men lägenheten är så där och sen är det så förbaskat lyhört här. Det bästa vore om jag hittade en mindre hus som jag skulle kunna hyra. Kollar ofta på blocket, men kommer inte ut så ofta där, så om ni hör om något hus som ska hyras ut, hör av er!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0