Måndag, ny vecka

Måndag morgon, har varit galet kallt inatt. Klockan 03.47 kom ett sms inatt förfrågan om jag var vaken. Men jag sov som en stock då, tyvärr.
Idag ska beskedet ifrån banken komma, men något säger mig att jag inte ska köpa bilen, för att jag kollade en app idag på facebook, och den sa; god morgon Evelina. Köp inte en ny bil, utan köp en som har några år på naken, du tjänar mer på det. Något i den stilen, sen kollade jag på ett horoskop, där stod det; Var på din vakt. Det kan innebära vissa risker att idag skriva under ett papper.
Idag kan det vara klokt att tänka långsiktigt på ekonomin. Dina pengar måste räcka till en del längre fram.
Känns lite som om det inte är en bra idé att göra detta köp om det står så där överallt. Men jag vill, jag vill ha den där bilen !
Den går ju alltid att sälja, faktiskt. Får kolla vad banken säger.
Ska alldeles strax ta tag i mitt diskberg, sen är det jobb som gäller. Men innan det så ska vi ta en tur i skogen.
Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0