Söndag, vintertid chek.

Trött, även fast vi har ställt om klockan.
I torsdags for jag upp till stockholm, hem till systeryster, Iapia och Noomi. Sov över där, sen hem igen på fredagen för att sedan åka upp till stockholm igen för att åka på kryssning med några ifrån jobbet. Det var roligt och trevligt. Men vissa människor förstår jag mig inte på helt enkelt, men så är det väll bara.
Mamma hade Plexus, jag var lite nervös över hur det gick och så. Men jag visste ju att det skulle gå bra, och det gjorde det också. Kom hem till ett hem som jag inte lämnade. Fredagen blev så jävla stressig så jag hann typ inte göra något. Mamma hade köpt blommor, städat och plockat. Hon sa det, jag har ju damp kan ju inte bara sitta still. Så otroligt tacksam! 
Blir en ganska lugn dag idag, tror jag iaf, har torkat golven, ska snart ut till oxelösund, sen ska jag och Malin släppa hundarna så dem får busa av sig lite, senare så ska jag träffa Sandra, det kan ju bara bli bra.
Kan säga så mycket som så, att jag bytte nr med en väldigt fin man igår. Kollegorna var väldigt imponerade över honom, men vad vet jag..
Imorgon är det en vecka kvar tills jag åker, en vecka! Helt sjukt. Börjar bli lite nervös faktiskt. Över allting, Plexus, vad jag ska packa, pengar, sjukdomar, ja allt. Men det kommer nog bli en helt underbar resa som jag absolut inte kommer att ångra.
Hinner inte lägga upp några bilder ifrån kryssen nu, har inte hunnit lägga in dem i datorn ännu, men det kommer att komma upp. Tog dock inte så många bilder.
Ha en fin söndag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0