Snipp, snapp slut, så var helgen slut

Det blev utgång igår, härlig kväll med tjejerna. Kvällen slutade dock lite märkligt, men härligt och välbehövt ;)
"var det verkligen så genomtänkt det här ? :) "
Svar på mailet, det blev märkligt, men bäst så skulle jag nog gissa. Men! När något går lite halv illa så kommer ett fint sms, från bara min fina . Han gillade Plexus, men vem gör inte det? Och jag visste att han skulle gilla honom. Hundtricket ;) Plexus luktar numera som han, underbart. Han ville ha honom fram så han fick sitta i hans knä, därav luktar Plexus ljuvligt ;)
Idag var det kalas för Dante, fina fina Dante fyller 3 helt galet. Plexus var med, han sköter sig väldigt bra tycker jag på kalas och sådant. Folket var imponerade över honom också, att han var så lugn och skötsam :)
Imorgon är det måndag, ny vecka med nya utmaningar. Jag hoppas på att veckan kommer att bli bra, det verkade iaf som det ikväll. Eller nu precis faktiskt, ska försöka hålla mig vaken en stund så vi kan ses igen. Eller så ställer jag klockan ;)
Det börjar verkligen bli kallt ute nu, måste köpa mig en ny vinterjacka. Sen måste jag fixa passet denna vecka. Mindre än en månad kvar nu tills vi åker. Tänkte på det igår när jag och Malin pratade, Plexus kommer att ha vuxit massor tills jag kommer hem, undrar verkligen om han kommer att känna igen mig. Känns lite, nej nu ljuger jag, mycket jobbigt att lämna honom i två hela veckor .
Nej om jag ska lägga mig i sängen och ställa klockan på typ två eller något, eller så skiter jag i det. Behöver nog sömen väl.
Bjuder på några bilder ifrån helgen, hepp hepp
    

    

   

Bild nr
1. Plexus i parken, vägrade att kolla in i kameran
2. Plexus i havet vid örstigsnäs, vacker dag.
3. Vi körde med stjärnor på schalarna i fredags. Matchning
4. Hjärta i sanden på örstigsnäs, hjärtat var till dig min fina
5. Jag i havet vid örstigsnäs.

Detta var fredags bilder, nu kommer lördag;
6. Jag i Malins soffa
7. Efter mycket bus så blir dem till slut trötta, fina killar
8. Jag och Malin, fina fina Malin
9. Lipar, sägs tydligen att lipa betyder kärlek
10. Bilden säger allt. Malin och jag inne på Cocktail and dreams

Söndag;
11. En utav Dantes tårtor, den andra var blå maräng tårta, super goda!
12. Är det kalas så är det, vi skulle ha hatt på oss, även Plexus
13. Födelsedagsbarnet, underbara söta Dante
14. Det är jobbigt att vara på kalas


Har haft en mycket bra helg, nu blir det sängen. Ställer nog inte klockan. Natti natt!
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snacka om att dante kommer bli en hjärtekrossare, så fin

2010-10-12 @ 16:08:29
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nej inte jag, ÄN. Malin, jag var barnvakt åt Isak bara.

2010-10-21 @ 10:14:38
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0