And if you do me right

Idag är det en månad sen som jag hämtade Plexus, helt galet. Känns på ett sätt att jag haft honom så mycket längre, men även som att det var förra veckan som jag hämtade honom.
Han ligger just nu och myser i knät;
 
Passet är fixat, var på polisen efter jobbet. Kortet blev inte alls bra, och namnteckningen ska vi absolut inte prata om! Herregud.
Det är mindre än en månad kvar nu. Funderar helt ärligt på att börja packa lite nu, för sommar kläderna använder man ju inte precis nu. Elli funderar på att göra samma sak, skönt så har man det klart typ. Kommer köpa ganska många klänningar där nere, har inte så där jätte många här hemma, och det är ju billigt med sånt där.
Ska lägga mig och vila en stund, ska hämta upp Annika vid kvart i fyra, sen åker vi ut till B. Blir middag och så där, härligt :)
Det har skett en sak i mitt liv, men jag väntar ännu en lite stund med att berätta vad, men jag lovar att jag kommer att berätta.
Är det någon som känner sig manad att laga mitt avgasrör, har ett hål på det och måste besikta bilen snart.. Bilcenter skulle ta ca 3000 för det, och det går jag inte riktigt med på. Kan bara vara så att man behöver att svettsa lite .
Hängde en sväng med Elli igår, tahiland kom upp såklart. Och hon och jag ska gadda oss när vi är där, jag ska göra på insidan av höger armen, min fina arabiska text v Så jag har pratat med min fina, han ska hjälpa mig. Kommer bli galet fint och helt galet bra :)
Bjuder på en mycket bra låt, hon är helt fantastisk! Nästa gång jag går till frisören så blir det nog denna frisyr

Nehe bäst att avsuta annars blir det inte någon vila . Hej på er !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0