Suryoyo bland annat

Dåligt med uppdatering, jag vet. Men iofs så är det inte så där jätte kul när man inte vet vilka det är som läser. Så man kanske ska lägga ner ett tag .
Har jobbat ganska mycket. Denna vecka skulle jag varit ledig, tisdag, onsdag, lördag och söndag. Blev ledig onsdag och söndag. Tisdag gick jag in extra, och dagen idag så har jag bytt mot nästa lördag, är nämligen på kryssning nästa vecka .
Idag har det varit en riktig helvetesdag på jobbet. Stress, stress, stress. Hann inte ens äta någon frukost idag. Hann inte ta ut min rast heller. Vissa av dem boende verkar ha blivit helt galna idag. Kom hem och la mig i soffan, somnade hårt. Helt seg ikväll.
Ska hem till Mailen om en liten stund och kolla film. Ska även kolla på, så mycket bättre.
Syrianska går in i allsvenskan, så jäkla härligt ! Suryoyo
Var hos min fina frisör i tisdags, vi rakade dock bara sidan, diskuterade dock vad vi ska hitta på när jag kommer hem från thailand, lutar åt att det blir rakat båda sidorna, och rött med svarta effekter. Blir nog bra det :)
 
Flätorna har Sabina gjort.
Har talat med min bilhandlare, hämtar bilen i början av november, sen så får den stå där när jag är i thailandet, så skönt! Har varit lite orolig och fundersam över hur jag skulle göra med den när jag är där, om jag kanske skulle väntat med att hämta den förrens efteråt, men nej. Hämtar den i början av november. Min "lilla" pärla ;)
Ska tona rutorna på den, men blir i vår/sommar. Dem är tonade redan men ska tona fram också.
Var ute vid örstigsnäs nu ikväll med, Plexus, Basse, Ville, Malin & Linda.
Nehe, dags att plocka ihop lite saker, sen fara iväg till Mailen då.
Ha en trevlig lördag
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vilken dum person!

e ju skrattretande...

Tror du kommer bli grymt fin i håret!

Låter jättefint och väldigt evelinit. :)

See ya soon!

puss kram

2010-10-23 @ 20:49:07
Postat av: Sandra

BTW petter e ju fantastiskt söt i så mkt bättre!!!

hahaha...

2010-10-23 @ 20:56:12
Postat av: Evelina

Ja, inte så där jätte smart. Kan säga till dig sen vem det var. Fast du kanske vet? Eller kan gissa iaf :)

Åh tack, inte många som tror det kommer att bli fint. Vissa vill inte att jag ska raka andra sidan heller, eller göra det rött. Men men, tänkte ju brunt. Sen när jag kollade färgkartan och såg det röda så blev jag sugen på det.

Klart han är söt, eller TOK SNYGG rättare sagt ;)

Pussar! Ses i veckan honey boney

2010-10-24 @ 19:15:50
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0