Ny bil? Maby baby

Idag har jag inte, bäddatrent, inte än iaf, jag har dammsugit lite, inte hela lägenheten, och jag har inte torkat golvet. Idag har jag istället, ätit lunch med mamma, provkört två stycken bilar. Imorgon ska jag ringa banken. Sista bilen jag körde är helt underbar ! Se själva;
  
Det är en dodge magnum, faktiskt väldigt prisvärd. Automat, och har inte alls gått många mil.
Den första jag körde var en sang jang . En suv, fin den också, men denna är ju helt underbar! Ska som sagt ringa banken och boka ett möte med dem.
Var nyss ute och gick en sväng med Plexus, gick uppe på öster, såg dig, sen kunde jag knappt gå. Märkligt vad du gör med mig .
Nu blir det lite csi ny, sen blir det nog en sväng till coop extra och sen en dusch. Ska inhandla satsumas tror jag. Eller... Så skiter jag i det för jag är inte så piggelin.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0