15 timmars pass, jo jag tackar ja

Dagen idag har inte varit så händelserik, jag har jobbat. Kommit hem lyssnat på musik och plockat in lite tvätt. Funderar på att dammsuga bilen idag, den skulle behöva det . Drömmde en jätte konstig dröm inatt.. Lite märkligt också att det var du som var inblandad, och inte din bror, haha .
Fick förfrågan om att jobba nästkommande helg också, fem helger i rad alltså, skjut mig. Men jag kommer nog ta det iaf, för det betyder mera klirr i kassan, och som jag sagt förut, så är det bra . Ska kanske jobba inatt också. Så då blir det att jag jobbar från kl 21 ikväll till kl 12 imorgon. Nu blev det klart, jag ska vaka inatt. Wihoo va parra, mindre skoj för damen jag ska vaka över... Om hon nu inte trillar av pinnen innan jag ska gå in och jobba . Hoppas inte, i need the cash. Undra sa flundra vad chifen kommer säga om det men det skiter jag i. Folk ska inte behöva dö ensamna, om dem nu inte vill det . Handla lite saker till natten då.. Undra om jag kan ta med mig datorn ? Jag gör nog det, inte lätt att hålla sig vaken om man bara ska sitta rätt upp och ner .
Oj oj oj säger jag bara, det där leendet och rösten, det pirrar i hela min mage .
Nehe iväg och dammsuga, handla sen sova då.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0