Busfabriken

Det blev inte så mycket städ igår, dammade mest. För telefonen ringde, det var Nathalie. Hon undrade om jag ville följa med till norrköping. Antingen busfabriken eller shopping. Jag valde busfabriken :)
Vi var där ett tag, vissa saker som man gör blir man ju helt svett av. Elefanten kom också. Neliah blev livrädd medans Vincent tyckte det var super kul .
Ser dock inte ut som det på bilden, men första gången vi mötte elefanten så funkade inte kameran. Så han ville inte ta kort med elefanten denna gång ...

Efter busfabriken så begav vi oss till mc donalds. Sen blev det en sväng till stadium, Vicce skulle prova en overall. Jag kollade på lite grejer, bland annat ett på löpar/gå skor. Men hade Jonathan i sele och han var inte på så bra humör så jag struntade i det .
Hem, var väl hemma vid halv åtta tiden.. Fortsatte att plocka lite. Sen ringde Jennifer, vi pratade lite, jag åkte och handlade, sen åkte jag och hämta henne. Vi åkte och fika och pratade skit, riktigt kul .
Hem och sov.
Idag har jag plockat, bäddat rent och dammsugit. Inget tippen, det fick hamna i källaren med en massa annan skit :p
Funderar på att dra ner på stan innan jobbet och lämna in ett par stövlar som skulle behövas klackas om. Vet dock inte om jag hinner .
Finbesöket kanske dröjer, det har skett lite komplikationer . Hoppas det blir bra iaf .
Önskar att när jag kommer hem från jobbet att du står utanför min port och ber att få komma upp. Med blommor i din hand.
Drömmde om dig inatt, det var så jäkla verkligt, nästan så där så att det var läskigt, man kan nästan tro att det hänt på riktigt. Drömmen var fin, precis som du .
Nej jag måste öka takten så jag hinner med stan också .
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0