En liten tripp på 110 mil

Malin och jag åkte ner till skåne i torsdags eftermiddag, närmare bestämt sjöbo. Jag har aldrig varit i skåne tidigare.. Herreguuuud så långt det var, den sista biten trodde jag fan att vi aldrig skulle komma fram. Vi åkte väl ifrån stan vid kvart i tre, var nere i sjöbo vid strax efter åtta.
Vad hände i sjöbo då ? Jo ni förstår, jag har blivit mamma, till denna lilla krabat;
   
                                                 Plexus 100625
Han är en rottweiler kille. Så roligt, han och systeryster fyller år samma dag :)
Kan inte säga så mycket om honom än, mer än att han inte är rumsren ännu, men vi gör framsteg, han tycker det är väldigt roligt att bita i mina byxben. Han är nog en ganska kaxig kille, med lite skinn på näsan. Men han är ju också från en kull med 10 st syskon.
Känns helt galet att jag har införskaffat mig en hund. Vet att vissa människor tycker att jag är helt knäpp, dum i huvudet, och ja ni vet allt det där, men ! det skiter jag i. Lev era egna liv istället. Och tänk till är ni så mycket bättre själva ?
Men du ska ju till tahiland, har du tänkt på det? Ja, det har jag. Har en toppen bra hundvakt under den tiden .
Tränar med honom dagligen så han inte ska vara galen och olydig när han blir större. Idag så ska vi promenare i stan.
Helt galet att jag orkar ta mig upp vid fem på mornarna. Som i måndags, jag började jobba kl sju. Han måste ut innan och få frukost och allt sånt. Men det har gått bra. Än så länge iaf :)
Han umgås mycket med Basse, Malins hund. Bra att dem har sällskap.
Idag så ska jag iväg och ge blod, eller jag får väl se om jag får ge denna gång. Förra gången så fick jag ju inte det. Annars har jag inga planer på dagen. Jo, jag ska strax iväg till jobbet och köpa snus till Malin för det glömde hon. Vad gör man inte för sina vänner ? :)
I lördags var det kalas för Neliah. Och nu på lördag är det kalas för Christian. Köper man till honom liksom ?
Han önskar sig inget speciellt heller, då blir det svårt . Han tyckte att vi kunde byta, kommer inte ihåg vad jag skulle få, men han skulle ta Plexus. Haha, säkert. Kanske sen när han börjar trottsa ;p
Nehe ta och fixa till sig så man ser lite mänsklig ut iaf. Ha en fin dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0