Finbesök

Blev inte någon film igår, gjorde en egen film istället :) Somnade ganska skapligt, vaknade 07.20 trodde då i min enfald att jag hade försovit mig så jag ringde till jobbet, lagom trött och sa att jag skulle bli lite sen . Sen så kom jag på, nej jag börjar ju vid åtta, så jag slapp stressa och kunde gå på toaletten :)
Just nu så har jag systeryster och Noomi på besök, dem ska stanna över natten, är lagom nervös över att jag kommer lägga mig på Noomi inatt.
Idag kom jag på, att jag kommer att jobba tre helger i rad. Känns mindre kul, men plånboken mår bra av det iaf, det är huvudsaken :)
Köpte ett par baggyjeans idag, lovely har velat haft ett par väldigt länge nu, så idag slog jag till. Sjukt billiga var dem också. Det gör ju bara saken bättre :)
Fikade och gick runt på stan med sis, Noomi, Erica och Astrid. Det var trevligt . Imorgon så ska det ätas frukost hemma hos Erica, Astrid och Joel. Blir nog super trevligt .
Det funkade min taktik, du svarade.. Jag kan inte göra annat än att bara le. Fy för dig, du är för bra.
Ikväll blir det sushi med sis. Ska väl strax gå iväg och beställa det. Börjar gilla det mer och mer nu faktiskt :)
Imorse höll jag på att köra på två tjejer på cykel, man ska inte bara kasta sig ut i trafiken ! Ungjävlar. Såg sen att det var en jobbarkompis dotter på den ena cykeln, så jag hoppas hon läxar upp sin dotter nu :)
Tjingeling ! Nu blir sushi
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0