Frejdag

Efter jobbet idag, som jag förövrigt mest försökte smita ifrån ;p var inte alls sugen på att jobba idag . Känns sisådär att jobba i helgen, men det kommer nog gå bra . Efter jobbet så kände jag verkligen hur trött jag var, så jag sov en stund. Sen drog jag ner på stan och mötte upp Jennifer och Dante. Vi fikade och kollade runt lite. Sen skulle dem hem, Jennan jobbar inatt så hon behövde sova lite .
Ikväll blir det nog film. Känns som att det inte kan bli så mycket annat. Ska försöka ta mig ut i köket och göra mat, inte för att jag är hungrig, mest för att jag behöver tillaga kycklingen som jag tinade upp här om dagen .
Idag är det en sån här dag då jag önskade att jag hade ett badkar och att du var här. Tänk att få ligga i ett varmt bad med dig, och sen bara hänga i soffan och ha det bra .. lovely.
Du kom upp i disskution idag med Jennifer, det är alltid lika roligt att disskutera dig med henne :)
Åkte runt lite med bilen förut, det är så jäkla avkopplande på något sätt, man får tänka så mycket, rensa hjärnan lite .
Folk är glada över att det är helg, jag vill bara ha måndag !
Nehe, om man kanske skulle ta tag i den däringa maten då.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0