i will stand by you .

Från första gången, från första stund jag såg dig så var det ren kärlek. Till dig och till din röst . Ditt utseende är helt fantastiskt, man drunknar i dina vackra ögon. Din röst är fenominal . Du har det, en charm och karisma som inte många har. Du får mig att bli fjorton igen. Du får mig att le .


Tänk... Om man någon gång skulle möta dig. Uff, som sagt, fjorton igen.


Det blev inget besök från huvudstaden idag. Noomi och sis sover på södersjukhuset istället för hemma hos mig . Tråkigt, hoppas inte att dem hittar något fel på Noomi.
Gick bra att jobba idag, började dagen med att plocka in saker i förrådet, igen.
Blev så jävla arg på någon anhörig idag, det ringde på porttelefonen, och det är bara min avdelning som tar emot den. Jag var inne hos en boende, så jag tog emot larmet och sa, jag kommer snart. Hör då att det är en dam från min avdelning. Man kan öppna via larmtelefonen, men jag gjorde inte det, för det är inte alla gånger som hon klarar det. Det ringer igen, men då är jag redan på väg så jag trycker bara av larmet . Då möter jag damen från min avdeling, sen var det även två stycken kvinnor där. Ena var helt knäpp. Äntligen, vilken tur att det inte regnar. Bla bla bla, hon börjar jiddra om att dem hade fått vänta så länge. Dem hade kanske väntat max 5 min. Tyckte det var jätte dåligt att vi inte kunde öppna på en gång, försökte förklara för henne att det är fler som bor här, ja det är klart får jag till svar. Men... Då sa jag, ja men nu var det som så att jag var upptagen hos en boende och kunde inte gå ifrån. Hon tyckte iaf att det var förskräkligt. Sen kliver hon bara in i entrén. Snorket frågar jag; vart ska ni då? För jag måste veta vilka jag släpper in i huset . Sen hör jag hur hon gnäller till sin vännina, ingen respons, usch. Bittra jävla kärring, försök att vara lite glad! Gav kärringen fingret (då hon inte såg). Såna saker flippar jag på. Även på vissa boenden ibland.
Har så fruktansvärt ont i mitt högra knä, känns jätte konstigt nästan som om det är någon som sticker en kniv i det, fast ändå inte. Så kan jag knappt gå, hände några gånger på jobbet idag. Som sagt, jätte konstigt.
Hade ett ganska trevligt telefonsamtal idag, ringde en person, en annan människa svarade, tyvärr så kunde vi inte prata så länge med tanke på att jag jobbade, men det var trevligt.
Hann lämna in stövlarna innan jobbet, han sa att jag kunde få dem idag, men tyvärr så var jag ju tvungen att dra till jobbet. Ska bli härligt att gå i dem igen, dem är ju underbara dem där stövlarna :)
Galet kallt, har fullmundering på mig, pyamasbyxor, linne och en lite tunnare luvtröja. Funderar dock på att skippa tröjan och byxorna snart .
Ska kanske försöka sova nu. Börjar 7.30 imorgon. Tjing !
إفلينا قلب رافعة لى الأبد
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0