Ingen vanlig dag, nej för det är....

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det världens bästa Neliahs födelsedag, hurra hurra hurra
 
Imorgon är det torsdag, jobbar till tolv. Sen får jag vänta på att Malin är klar hos tandläkaren, sen blir det road trip för vår del . Helt galet bra tror jag nog att den kommer att bli :)
Ska snart iväg till jobbet, x antal timmar tidigare, utbildning om jag vet inte vad faktiskt . Men, det blir extra timmar, och det gillar vi .
Vill så gärna göra något åt mitt hår, men det får bli i slutet av månaden, måste tänka lite ekonomiskt nu.
Ska iaf försöka få till någon frisyr av det iaf. Så vi hörs, jalla bye
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0