Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag...

Kan nog bli som så att jag kommer att jobba hela denna vecka och några dagar där till, två veckor i rad alltså. Men jag klagar inte för det inte . Behöver alla pengar som rullar in.
Idag så fattade jag ett ganska stort beslut, blir nog vuxen nu. Som Malin sa; "Du är vuxen :) det va ett bra beslut!"
Om en vecka ungefär så kan ni få veta vad det är för beslut som jag har fattat. Helt galet :)
Idag så flyger Malin till turkiet, underbart! Imorgon är det exakt två månader kvar tills vi drar till tahiland. Wihoo!
Rember me var en mycket bra film, jag grät. Höll nästan inte på att få stopp på det..
Jag blir så jävla fundersam över vad du håller på med faktiskt . Man kanske ska ringa lite samtal, för då brukar du vakna till liv, slå upp dina vackra ögon igen och se mig. Habibi, min, du och jag.
i never thought i'd be in love like this. when i look at you my mind goes on a trip. then you came in, and knocked me on my face. feels like in I'm a race. i never thought i'd fall for you as hard as i did. cause boy you came around and you knocked me down.
say you gotta put the good with the bad, happy and the sad so will u bring a better future than i had in the past
Oh Cause, i don't wanna make the same mistakes i did, i don't wanna fall back on my face again

Är hemma hos mamma och tvättar just nu. Mina grannar lär ju tro att jag aldrig tvättar.
Ikväll börjar idol. Det är ett måste att se .
Tvätten kallar, hörs!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0