Ny vecka, snart iaf

Blev tyvärr inget 15 timmars pass för mig, hade väl kanske sovit i 30 min så ringde telefonen; du behöver inte komma inatt, hon gick bort för 10 min sen.. Happ, vad ska jag göra nu då? trött som fan var jag, la mig på soffan en stund, sen så åkte jag hem till mamma . Sov där, vaknade tio i sju då mamma sa att klockan var det. Frågade om hon skämta, för jag hade inte hört min telefon, hon hade inte hört den heller. Bara att gå upp, gjorde några mackor sen drog jag till jobbet .
Gick bra och jobba idag, jag och Annika var verkligen ett team. Vi turades om med den dåliga sidan vid sängen också :)
Hem en sabbis, sen åkte jag och hämtade upp Mailen. Vi åkte och hyrde två stycken filmer, vallentins day och i love you Phil Morris. Den första var väl lite sisådär, den andra mycket bättre. Vi åt mat, lax med massa vitlök och pasta till det. Lite senare glass, gott ! Trevligt att hänga med Mailen, var ett jäkla tag sen faktiskt .
Ligger i sängen nu och ska väl snart sova . Imorgon är det måndag, ny vecka nya tag. Hoppas på att det kommer bli en kaffe imorgon som det utlovades <3 Det är bara att vänta och se .
Denna vecka kommer att bli händelserik på många sätt, två födelsedagar, tyvärr bara en att fira. Och annat som kommer att förändra mitt liv. Dags att sova, och låta den nya vecka komma in i mitt liv. God natt!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0