Pärlor

Syster och Noomi har åkt hem. Jag har jobbat, och det gick bra . Igår när vi var på h&m jag och syster så kom det in en tjej som var så fruktansvärt märklig, hon var vit i hela ansiktet, sen var hon nästan gråhårig (såg ut som hon hade färgat det grått) så sätter hon sig på golvet bland kläderna och sitter säkert där i fem minuter, så jävla märkligt . 
Hade en trevlig sms kontakt under tiden på jobbet, nu längtar fröken eriksson massor till måndag. Kommer nog bli en god kopp kaffe då. så snurra min jord igen, radion spelar vår sång ...
om du var här, om du var här, om jag var där, inuti och utanför, om du var här .

Om en vecka så vet jag att jag kommer vara väldigt glad, nästa vecka kommer att bli en toppen vecka i mitt liv. Längtar !
Var mycket trevligt hemma hos Erica, hennes mamma och systerson kom förbi också, Liam är ju bara för söt, tror faktiskt att Noomi blev lite kär :)
Jag vaknade bara två gånger inatt, en gång då syster glömde släcka lampan efter sig och den andra gången var när Noomi knölade. Men jag la mig aldrig på henne :) Höll dock på att göra det när jag skulle släcka lampan, var inte så jätte smidig där.
Sushin var helt okej, tycker dock att den uppe hos syster är godare. Jag är faktiskt mycket glad över att jag kan äta sushi nu :)
Jobbar till kl 13 imorgon, vad händer sen då ?
Blir nog en dusch nu, sen sängen så jäkla trött nu faktiskt. Hörs!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0