Satans trött

Fy faro så trött jag varit idag. Kommer somna som en stock sen. Var ute och gick i skogen med Basse och mamma, förvirrade er kanske förut när jag skrev att Malin jobba, och sen Annelie, det skulle alltid stå Annelie, Malin kommer ju hem inatt.
Hittade ganska många svampar i skogen. Och ! Jag har fått min första fästing på mig . Fy va vidriga dem är ! Hoppas inte att jag hittar någon mer på mig nu .
Gick bra att jobba, men har varit ganska seg. Har ikväll spolat två stycken katetrar, det var faktiskt kul, alltid roligt att göra något nytt. Börjar kl 13 imorgon, med en utbildning. 
Sen är det kvällsjobb igen, morgon sen blir det utflykt på eftermiddagen!
Idag så är det min lillasysters 20 års dag. Jag och mamma pratade om det förut, tiden går så jäkla fort. 20 år, i februari är det 20 år sen hon gick bort. Helt galet. Man kanske ska åka till graven på söndag och tända ljus. Du är saknad Patricia ...
Nej jag ger upp och går och lägger mig.
Natt gott folk
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0