Skadeglädje ?

Jag gottar mig i andras olycka. fan så elak jag är egentligen, men jag kan tyvärr inte rå för det. Mohahaha!
Folk skaffar barn hit och dit, och verkar inte riktigt förstå allvaret i det hela.. Man bör tänka till en eller två gånger innan man bestämmer sig, för det är ett stort beslut att skffa barn .
Idol var ju ikväll, lika bra som alltid :) Andreas är ju ogift, funderar på att göra honom till gift. Haha !
Nej skämt och sido, jag har ju min fina kille  tänk att du är en tiger som inte får väckas ;)
whit you, oh whit you. hayati
Var och tankade innan jag åkte hem, blev jätte konstigt, den ville inte riktigt tanka bien full. Men jag ger mig inte . Så nu är bilen tankad. Men nästa vecka blir det att tanka en annan bil full, kommer att bli en lååång resa. Men det är de värt, big time. Hoppas jag iaf ;)
Funderar på att kolla på någon film. Lånade ett gäng av Malin. Blir nog fast and furious  han är ju bara för snygg den där Vin Diesel. Och sen ska vi inte prata om bilarna heller.
Imorgon så kommer systeryster och Noomi, det ska bli mysigt.
Nehe, ska dra på rullen nu.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0