Söndag

Har gått bra att jobba dessa dagar, har bara varit lite sen båda dagarna. Och jag vet att jag har två dagpass kvar, hoppas fan att det är kväll på onsdag.
Passade Basse igår, Malins hund. Har honom nu också. Ska ge honom lite mat, sen blir det nog en promenad . Blir fan sugen på att skaffa mig en egen .
Dagens Rabih låt är amore... Fy så fin han är !
Kollade snabba cash igår, den som är super fin där är ju Dragomir Mrsic. Hans röst och sätt att vara på i filmen. gangsta ! lovely.
I said you're all that I'm thinkin' of... Baby.. Said, I promise to never fall in love with a stranger. You're all I'm thinkin' of, I praise the Lord above, for sending me your love, I cherish every hug. I really love you
Ikväll blir det film mys, jag och Malin ska kolla på remember me

Kanske får be Malin ta med en blöja från jobbet, kan ju bli snigelspår ;p
Skulle vara så skönt att lägga sig ner i ett bad just nu och bara njuta . 
Gjorde äppelpaj idag på jobbet, mycket gott !
Skulle vara roligt att veta vad det är för folk som läser bloggen, kan ni inte lämna en kommentar med namn och så :)
Är så jäkla stolt över en sak som hände idag, har en dam som inte vill duscha alla gånger, men vem fick duscha henne idag då? jo jag !
Nej nu orkar jag inte, ska nog ta mig en dusch sen promenera med Basse, undrar vart bara.. Hamnen får det nog bli .
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0