Sovmorgon, nej, nej

Det här med sovmorgon blev det ju inget av . fuck. Jag lovade ju bort mig själv igår att passa Basse medans Malin jobbar, hur tänkte jag nu då ? Vaknade av att Annelie ringde, för en sekund där trodde jag att jag hade försovit mig, men icke. Iofs så verkar det vara fint väder ute, men jag som hade bestämt sovmorgon och allt ! Frukost har jag typ ätit . Annelie frågade när jag hade tänkt att komma och hämta honom, hmm vid halv tio tänkte jag komma. Haha, mmm visst tänkte jag det :) NOT ! Funderar på att åka ut till mamma och ta med henne på en promenad med Basse och mig .
Kom på att jag jobbar kväll imorgon också, får ta min sov morgon då istället :)
Tur att jag inte hade försovit mig, ser ut så här i huvudet, la mig igår med blött hår... Ser nästan ut som om man hade försökt att rulla upp det lite vågigt, haha


Dags att gå upp ur sängen och försöka göra något åt detta hår då, solen skiner ju så man kan ju inte ha mössa ...
Ha en fin dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0