Städa & plock dag...

                                                  
Här ligger jag och gör ingenting, skulle behöva göra så mycket mera. Idag ska jag försöka städa och plocka lite. Blir nog en sväng till tippen också med lite grejer.
Egentligen så vill jag inte vara hemma idag, vill hitta på och göra något. Men, idag är den enda dagen som jag kan plocka och städa på. Får ju som sagt främmande till helgen och då måste det se någorlunda ut. Har legat här på soffan ett tag nu, inte bra ... Läser igenom bloggen, roligt faktiskt .
Verkar vara ett fint väder ute, skulle vara nice med en promenad faktiskt. Sen kaffe någonstans :)
Har gjort iordning disken iaf, kanske ska ta tag i dagen någon gång..
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0