Ute är mörkt och kallt

Jag brukar aldrig ha problem med att sova, när jag väl har somnat. Men fy vad jag har sovit dåligt inatt. Vaknade först efter 30 min ca och trodde att det var morgon. Och vad gör jag uppe nu? Klockan har inte ringt ännu ens en gång. Illa, fördelar dock, frukost i magen innan jobbet. Kaffet är nog som godast på morgonen .
Beror säkert på att idag är en stor dag, och saker och ting som skulle löst sig till idag har inte gjort det.
Funderar på att ta bort mitt kvällspass på lördag, känns på ett sätt jätte dumt, funderar en stund till på det. Ska samråda och höra vad B tycker om det. Är ju kalas och allt ju .
Måste se över mitt matintag, märker att jag har ökat ganska mycket i vikt. Stor skillnad från i vintras, oj oj .
Fy farao så kallt det har varit inatt också, kanske därför man sovit som man har gjort?
Inget, nästan, hade hänt på facebook inatt heller. Vart är världen på väg ? Haha
Tjugo i sju. Jag börjar kl åtta. Vad ska jag göra tills dess då ? Blir kanske fläta i håret idag då... Har iaf bestämt mig för att sluta skriva en massa skit här :) Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0