wake me up when september ends, eller ?

Idag är det september, höstmånad. Nu kan man säga att hösten är här. Fint väder har det iofs varit idag. Hösten kan vara riktigt härlig den också faktiskt .
Första september som sagt, det betyder att jag börjar min provanställning idag. Ska försöka sköta mig i 6 månader framåt nu . Började väl sisådär denna dag, telefonen ringer 07.48 . God morgon Evelina, det är Bettan!
Jag flyger upp ur sängen och ber om ursäkt frågar om jag är sen, har jag försovit mig?
Nej, det hade jag inte gjort, hon ville att jag skulle komma och jobba. Sonen har ont i öronen igen. Men jag orkade inte, hade dock varit mycket bra om jag hade gjort det. Men men. Åkte till jobbet vid elva tiden och hämtade upp en dam, vi bestämmde igår att vi skulle åka ner på stan, hon behövde nya bhar och det är ju lättare att se och prova i butik. Blev en sväng till banken, sen ville hon ha mc donalds, sväng till torget sen blev det hem igen. Skulle ha börjat vid 17 idag egentligen men vi var en kort på eftermiddagen så jag var kvar efter vi kommit tillbaka igen .
Fick sån himla huvudvärk och galet ont i nacken idag. Trodde nästan att jag skulle spy så ont hade jag. Men, efter lite alvedon så gick det över, skönt .
Kom hem och insåg att jag var tvungen att köpa smör till imorgon, drog iväg till affären handla lite skit. Polisen stod på parkeringen och spana, på vad vet jag inte, känndes lite konstigt. Kom hem, insåg att jag inte hade köpt något smör. Blir till att gå imorgon bitti till butiken på hörnet .
Ska ta en riktig städ dag imorgon, ska nog åka till tippen med lite saker också, som har stått i källaren ett tag. Får ju fin främmande till helgen, måste ju se någorlunda ut iaf :)
Kollade på när mörkret faller igår kväll, den är hemsk. Fattar inte hur man kan göra så mot sin egna dotter, syster och brorsdotter . Gråter alltid när jag ser den.
Vi ska börja göra våra egna scheman snart på jobbet, undrar hur det kommer bli. Inser att snart är det taihland som gäller, tiden går fort. Måste fixa pass, måste fixa håret innan bara :)
Ärligt talat, det som har varit, har varit. Varför ta bort saker som man en gång i tiden ville skriva om? Alla har ett förflutet, det borde ju du veta. Och din nya lär nog också veta det. Tror inte att du är den första i hennes liv. Är det kanske som så att det som stod inte var sant? Allt kanske bara var ett påhitt för att det skulle vara så? Tycker iaf att det är så jävla töntigt av dig att ta bort ett speciellt inlägg. Skäms du ? Egentligen så gör det inte så mycket att det är borta, tycker bara själva grejen att du tagit bort det är så töntigt. Sen att du var så galet kort i ditt mail. Jösses människa skaffa lite stake i dig för fan !
Min beställning hämtade jag ut i måndags, fin fint ;
 

Hade en riktig, ego webcam dag här om dagen ...

    

Haha, fick nyss ett telefonsamtal från mamma Annika, Alexandra hennes dotter är här ikväll, och tydligen så ska dem boka in någon dag(ar) då dem kan ses, Alex bor nämligen i göteborg och tydligen så funkade det inte förens den 16 oktober. Alex hade dock ett krav för Annika och Lill skulle ut då och kravet som Alex hade om hon skulle komma upp var att jag följer med ut då. Snacka om att ha framförhållning men jag gillart, så den 16 oktober är jag upptagen ifall någon vill boka något med mig den lördagen ;)
Nehe om kanske skulle tvätta av sig sminket och kanske krypa ner i sängen, eller om man skulle kolla någon film.. Tål att tänkas på.
Hörs!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0