Måndag, inte så bra som jag hoppats på

Och så kom denna dag, så som jag har längtat. Och vad händer ? Jo då, jag åkte på att jobba hela dagen lång 12 ½ timme . Yej, kanske inte vad jag hade räknat med av denna dag. Men som sagt, det gör inget. Mer klirr i kassan. Men , jag skulle ju dricka kaffe idag. Mmm, det var ju idag, måndag. Efter jobbet. Och det var ju inte kaffe med vem som helst liksom heller . Nej, nej. Ringde honom vid halv tio, han svarar. Nervös! Förklarar att jag jobbar hela dagen, så kaffet kanske inte kan bli av. Han var så fin, är allt bra med dig då ?
Det kom fjärilar, och dem slutade inte flyga förrens en lååång stund senare.
Jag gjorde en namninsamling idag på jobbet, tre av dem boende har skrivit under. Underbart. Det handlar om en dejt, haha. En av damerna tyckte att jag skulle ta med honom till tahiland, så vi kunde ha det lite roligt. Haha för sköna är dem ibland .
Jag äger ju ett par glasögon, eller bågar. Har haft dem i några/något år nu, jag behöver byta glas i dem. Men det är väldigt dyrt så jag har prioriterat annat innan dem. Men idag så pratade jag med en kolega, hon är tillsammans med en man som är optiker. Tadaaa, jag ska äntligen få ett par nya glas i bågarna, vad betyder det då? Jo att jag äntligen kan använda dessa vackra glajjer :)
Imorgon ska jag försöka ta sovmorgon, sen ligga och dra mig i sängen, äta frulle och bara ta det lungt. Börjar vid fyra tror jag, lovely. Känns som att det bara har varit mornar för mig den senaste tiden, då det inte blitt hel dagar då.
Vann på triss igår, lämnade  in och ville ha nya, vann jag ? nej .
Som jag sagt förut, denna vecka kommer det ske mycket saker. Saker som förändrar mitt liv lite grann, oj oj :) Spännande .
Vad är det för bil man ska ha ? jo saab :) så fint vi parkerade

Var inne hos en boende nu ikväll, har ett väldans ljud, låter som en helikopter kollar ut genom fönstret, vad ser jag ? jo en polishelikopter, som dessutom landar . Frågade en boende om vi inte skulle gå ut och kolla. Hon vägra, men jag fick med mig en annan. Mmm, fina grabbar det där :) Hon tyckte jag hade kunnat fått följa med dem . Var även flera som tyckte det. En av männen frågade om det var min fästman som kom, och om han skulle hämta mig. Svaret blev; ja, han tyckte så synd om mig att jag ska få jobba hela dagen. Haha ! Det är ju tur att man kan skämta med vissa av dem iaf
Tydligen så letade dem efter en försvunnen kvinna i 40 års åldern. Som dessutom hade försvunnit när hon cyklat, märkligt .
Det känns att man har jobbat hela dagen idag, sjukt trött nu. Blir snart att blåsa ut ljusen och sova. La mig ganska tidigt igår, resulterde i att jag vaknade skapligt och kunde äta frukost. Måste lära mig att vakna tidigare . Kommer att bli en tuff match.
Nej snart orkar jag inte hålla ögonen öppna, dags att blåsa ut ljusen och sova. Sägs vara en dag imorgon också.
/E

                                                             

                                                                 Peace out

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0