Min helg

Helgen är nu slut, och vad har jag hittat på ? I fredags så gick jag och Plexus till Björn. Där var Zyon och Nicklas. Vi kollade på sagan om de två tornen, jag höll på att slockna några gånger, men så blev det inte. Men det var nära, Nicklas slocknade dock en liten stund. Det blev en paus, vi åkte ut till donken. Och där var det någon som jag kanske ja jag vet inte, kanske inte velat träffat då . Men, men det blev nog bra det med. Hem till Björn igen, sagan om ringen 3, eller vad den nu heter. Då somnade jag, hårt. Nicklas somnade nog ännu värre för han somnade i kontorsstolen, haha :)
Tog en promenad med Nicklas hem. Vi fick sova länge i lördags, tack Plexus. Blev lite stressigt, skulle ju iväg vid ett, var kalas för Christian som fyllde år. Ner på stan och köpa present innan det. Sen behöver ju Plexus rastas, vi åkte ut till Annelie, sen tog vi en sväng igen innan vi åkte till flen.
Var mycket trevligt hos bror. Fick en mycket fin förfrågan som jag tackade ja till. Säger inte än vad det var.
Fick jätte fina saker ifrån Takida. Ett halsband som dock är en aningens förstort för lillkillen. Men det kommer nog passa bra sen :)
Åkte hem ganska sent. Gick förbi Linda och träffade henne och Therese. Mycket trevligt att träffa dem flickorna. Sen var det bingen för mig. Eller jag satte på en film och somnade i soffan.
Idag har vi varit ute vid örstigsnäs och gått, jätte fint och härligt där, dit ska vi igen.
  

  
                                     Kärlek
Det var riktigt roligt att se hur Plexus reagerade på havet. Det var lite läskigt men samtidigt spännande. Sjögräset var ju mycket gott också... Som sagt, det var jätte fint där, skogen var riktigt härlig att gå i. Dit åker vi på tisdag. För imorgon jobbar jag, sen så ska han vaccinera sig. Vi ska till en bra vetrinär, har träffat honom förut, då vi har varit där med Beppe, och dem andra hundarna. Önskade att Beppe kunde levt så han kunde lärt Plexus ett och annat, bland annat att vara så underbar som han var. Kommer aldrig i världen att finnas en hund som Beppe, saknaden är stor efter honom. älskade, älskade Beppe <3
Nu ligger vi i sovrummet, Plexus somande bakom soffan på en av gardinerna, det var inte det lättaste att släpa upp kan jag säga. Han är trött min bebis. Imorgon ringer klockan, klockan fem. Hatar det. Att behöva ställa klockan på den tiden..
Var och handlade lite saker till Plexus idag, två filtar, en av dem ligger i bilen, eller tre, två fleece och en med lite ludd på sen en slags galon på undersidan. En dyna/bädd, den ligger också i bilen. Och skor (som han ska äta) . Han har nu lärt sig att hoppa fram i bilen. Satte upp nätet som finns i bilen, men det blir ju en springa på båda sidor, dem hoppar han in igenom. Hade inte buren med idag. Den ska vi hädan efter alltid ha med . Mailade på bur som hör till min bil, har dock inte fått något svar ännu.. Känns ganska nödvändigt att ha faktiskt .
Nehe, klockan ringer ju snart. Kanske bäst att försöka sova lite.
Vet att det blir mycket hundprat nu, men det är faktiskt som så att den största delen av min vakna tid går åt till detta lilla pyre, typ som att skaffa barn ungefär .
Ha en fin måndag folket!
/E

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag kör en: "Gör en bloggare glad kampanj" om man nu kan säga så?! (läs min blogg)



Jag tycker du är super mysig, alla motgångar du haft har bara gjort dig starkare. Jag är glad att du har litat på mig och att jag fått hjälpa dig i svåra situationer. Jag är glad över att du är en fin människa och att jag vet att du hade gjort samma sak för mig!



Gör en bloggare glad du oxå och skicka vidare en positiv kommentar till någon som bloggar.

2010-09-27 @ 21:45:59
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: nathalie

du är allt är våran bröllops låt:) men den där, shirly (stavning?) låten jag fick låna en ängel, det är min låt jag tittar tillbaks med på rolf:) tänker alltid på honom när jag hör den. Den kom ju ut i samma veva han var sjuk...

2010-09-29 @ 21:36:24
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0