Shopping

Har på två dagar köpt två stycken klänningar. Och det är inte vanligt för att vara jag. En av dem ska jag ha på Noomis dop, och den andra vet jag inte, kanske på kvällen. Eller så spar vi den till bröllopet nästa år :)
Nu måste jag bara hitta skor som jag kan ha på mig. Denna gång är jag ute i god tid iaf. Känns bra .
Var i norrköping igår med Malin och mamma. Hittade lite skit där;
      

Detta inhandaldes i norrköping. Detta i nyköping, dock ej skorna, dem fick jag av en vän.
 

Det är klänningen som är köpt här i stan som jag hade tänkt att ha på dopet. Funderar på att hitta några svarta pumps som man kan ha på sig. Eller? Kom gärna med förslag om vad jag kan ha för skor till. Kommer antagligen att ha svarta strumpbyxor till.
Skorna fick jag av B, gillar dem skarpt.
Ska ut till skogen om en liten stund, laddar upp med gummistövlarna, dem måste jag visa också, riktigt fina :)
Riktigt fint väder är det idag, det gillar vi . Ska skicka in papprerna om försäkringen på Plexus idag, så blir det gjort. Skönt att ha såna saker ur världen.
Undrar hur lång tid det kommer att ta innan han blir rumsren.. Ut och springa hela tiden känns det som. Men det är ju så det är att ha hund. Men det är inte så där jätte roligt när man är borta hos folk och han bajsar och har sig inne. Blöja kanske ? - Det var ett skämt !
Köpte reflexväst till honom här om dagen, nytt koppel, leksaker och .. halsband . Skämmer bort den lille, men det ska man göra :) Köpte även schampo som jag använde igår, det gick skapligt bra. Tills jag skulle torka honom, då skallar han mig över läppen, så det började blöda. Är lite svullen där idag, men det är smällar man får ta ;)
Nehe om man kanske skulle göra sig redo för skogen, blir örstigsnäs idag också, gillar det stället.
Ha en fin torsdag
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0