Woop, wopp, fredag

Det är fredag, och jag är ledig i helgen. Då är det faktiskt skönt när fredagen kommer. Hörde nu på radion att dem pratade om idol, jag är faktiskt lite ledsen, jag har nämligen bara sett ett enda avsnitt av idol iår. Förra året så följde man det som aldrig förr.. Känns inte heller som att jag kan ta igen det. Förra året så umgicks jag även med en vän som laddade ner avsnitten om man inte hade hunnit se dem, kunde varit så att man hade jobbat eller något som kanske var kul.
Ska försöka fixa till håret. Blir nog tyvärr inte någon tripp till frisören nu heller, får väl se ut som ett mosshuvud i huvudet.
Ha en super fin fredag folket!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0