Sagoland

En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm. Jag ser oss ibland i mitt sagoland, där vi ses och umgås en stund. Men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum. Vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm. Fin låt. Den handlar om olycklig kärlek. Musikvideon är jätte fin, Medina är jävligt bra! Länge sen sist jag skrev. Det var inget positivt inlägg då, men det var jobbiga dagar. Bror A var med i en bilolyckan på juldagen. Ovisheten som var dem första dagarna var jobbiga. Men, det ser ljust ut nu. Skyddsänglarna tar aldrig ledigt . Plexus han växer och växer. Ska börja på bruks med honom till våren tänkte jag. För både hans och min skull. För ibland så börjar jag tro om han är kusin med Bin Ladin eller nått . Klockan är mycket, jag är trött. Så jag ska lägga ner detta och försöka sova. Nattinatt ! /E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0